CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 31, 2008

HARGA MINYAK AKAN BERUBAH LAGI?

Jika benar itu terjadi, memang rezeki buat rakyat Malaysia. Kenyataan tersebut telah saya petik dari Utusan Malaysia bertarikh 30 oktober 2008.

"Mesyuarat Kabinet esok akan memutuskan sama ada menurunkan harga runcit petrol dan diesel buat kali keempat dalam tempoh tiga bulan ini, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Shahrir Abdul Samad.

Menurut beliau, sebarang keputusan untuk menurunkan harga minyak perlu dibincangkan terlebih dahulu pada mesyuarat Kabinet sebelum Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi membuat pengumuman mengenai perkara tersebut.

''Saya tidak tahu apa keputusan yang akan dibuat pada mesyuarat Kabinet esok, tetapi apa yang pasti kerajaan tetap akan menurunkan harga minyak.

''Cuma persoalannya bila dan berapa harga yang diturunkan akan diumumkan oleh Abdullah,'' katanya.

JIka benar....terima kasih Malaysia....semoga keadaan ekonomi kita sentiasa akan kekal bagi menjamin keselesaan dan kesenangan rakyat Malaysia. Biarlah wawasan 2020 akan menjadi kenyataan. Manakala kita selaku rakyat Malaysia, bersedialah dalam apa jua keadaan dan bersyukurlah dengan apa yang ada.

0 comments: